Se enkelt indlæg
Gammel 17-07-2007, 12:21   #12
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
RE: FLEKSJOBBEVIS?????

Nu var min venide her i går med fleksjob beviset og mage til makværk skal man lede længe efter

Det ligende mere end noget andet en fleksvisitation (som hun så heller aldrig har fået ) nå men nu må der sq ske noget , det kan ikke være rigtigt at hvergang der er noget der kan gavne os flekser og så er det ligegyldigt om det er fleksjobbeviser eller uddannelse så bliver det negligeret i kommunerne men tilgengæld er de edder hurtigt ude af startshullerne når det gælder revuderinger osv, altså alt hvad der kan risikere at koste dem penge det skal ske nu (og pyt med om det er til skade for borgeren )

Men hvad kan vi gøre ??? (input tak ) jeg har i hvertfald lagt ud, jeg har skrevet til DSI som jo gerne skulle være med til udarbejdelse af fleksjobbeviserne så de må da vide noget ??

nå men jeg prøver da, er der andre i kan komme på at vi skriver til som K10 og ikke som enkelt personer (vi kan jo håbe at de gider at høre os hvis vi er mange nok )

Brevet til DSI ligger på forsiden af K10 det var lidt for langt at skrive her i en debat og vi skal ikke lade det gå i glemmebogen hele tiden...

Jeg omtaler min venindes fleksjobbevis i brevet og jeg omtaler at mit IKKE kommer til at se sådan ud, jeg har fået lov til at lægge min venindes fleksjob bevis ud men jeg skal lige ind og have fjernet cpr osv så skal det nok komme på her på siden ...

og jeg kan kun sige til dig gittedl at hvis dit fleksjob bevis havde været som hendes så er du bedre tjent uden
  Besvar med citat