Se enkelt indlæg
Gammel 10-02-2010, 17:47   #5
DaisyBoo
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 10-07 2008
Lokation: København
Alder: 42
Indlæg: 178
Styrke: 16
DaisyBoo er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af c.l.e.o. Se meddelelser
du skal ikk hoppe i bølgerne ,det koldt og vådt ,at tude ud er faktisk sundt jeg var selv deltids sygemeldt i 6 månder under en lang fyrings periode, i akassen ,blev jeg sendt vidre ,jeg blev sygemeldt og var det ind til det hele gik i gang ca 7 månder arbejdsprøvningen og det der skulle til gik hurtig ca 4 månder.... men er du flex nu eller på nedsat tid,er du i akssen ,jeg er ikk inde i reglerne , men det vil andre nok vide ,for bedre at råde dig....det er jo møj arveligt med en fyring ,men når en dør lukkes åbnes en ny,jeg håber du kommer godt igemmen dit forløb...
Jeg har prøvet at læse dit svar flere gange nu, men jeg forstår ikke rigtig hvad du skriver mht. dit forløb - måske er det bare mig der læser det forket.

Jeg har ikke fleks - har været i gang i 2 år med at søge, men det gik død efter 4 afslag pga. manglende arbejdsprøvning. For at få en arbejdsprøvning var jeg nødt til at sige mit job op - det kunne jeg simpelthen ikke få mig selv til. Så jeg har arbejdet 20 timer om ugen og det har været det. Er ikke i a-kasse.

Jeg ved at du mener det godt med at når en dør lukker osv...men jeg sidder midt i mit drømmejob og er bundulykkelig over det her og jeg kan ikke ikke se noget godt ved noget som helst. JEg elsker mit job, min arbejdsplads og mine kollegaer...
DaisyBoo er ikke logget ind   Besvar med citat