Se enkelt indlæg
Gammel 19-01-2010, 10:28   #5
V_Brask
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 19-05 2009
Lokation: Jylland
Indlæg: 193
Styrke: 16
V_Brask er ny på vejen
Jeg har selv valgt arbejdsprøvningsstedet, da jeg så kunne slå to fluer med et smæk. Ungere bor nemlig i en by der grænser op til arbejdsprøvningsstedet. Så jeg har fået lov at se dem en hel del. Kunne tage dem med hjem hver anden weekend. (ellers skal jeg ned og hente dem og retur samme dag, og det samme igen søndag, så transporten er der stadig, jeg vil ikke flytte derhen permanet)
Lige det med stress kan udløse eksem, ja det kan være en medvirkende faktor, men eksemen er så slem, at der er mange faktores påvirkning. Kommunen burde måske kigge på, hvor stresset man bliver af manglende afklaring. Psykolog rapport siger, ingen depression, ingen stress tegn mv.

Skånebehov, kan ikke siges entydigt, da man ikke engang med skånebehov kan garantere, at der er forbedret arbejdsevne. Her er nogle: Enemandskontor, specialudluftning ( kommunen oversatte det til, enemandskontor med mulighed for åbning af vindue - vi har januar!!!), special pc (ikke fået for dyrt).

Kommunen taler stadig ordinært marked, og det skal jeg sige ja til. hvis de fornemmer den miste tvivl fra min side, så vil de sætte mig på kontanthjælp. Jeg er blevet så syg, pga de sendte mig ud og måle op udenfor i 5 graders frost. Så i en uge har jeg ikke turde gå udenfor en dør, idet folk glor på mig; har ikke sovet, klør og kradser overalt. Og så får man smaskes i nakken, du har bare at møde på arbejdsprøvningen inden den slutter d. 31 jan. Nu er det ikke dem som har ondt, men som jeg sagde til jobkonsulenten, hvis eksemen falder så meget til ro, at jeg får noget søvn, ja så kommer jeg da på arbejde.
Kan blive harm over den behandling man får, og mig som selv fandt mit praktiksted, var med kollegaerne til julefrokost og følte mig som en del af noget.
V_Brask er ikke logget ind   Besvar med citat