Se enkelt indlæg
Gammel 15-01-2010, 17:10   #14
Smidt
Klart Afhængig af K10
 
Smidts avatar
 
Tilmeldingsdato: 09-05 2009
Lokation: København
Alder: 61
Indlæg: 471
Blog Indlæg: 11
Styrke: 16
Smidt er ny på vejen
Jeg har været hos min læge i dag, hun sygemeldte mig ind til jeg har været på hjerneskadecenter.

Endvidere sagde hun at den arbejdsprøvning, gik ud over mit helbred, jeg pippe så lidt om at jeg jo ikke havde været der så mange dage, men læge sagde så ”du har bevist at du ikke kan”

Hun har så også sat mig på antidepressive piller, for som hun sagde ”det dur ikke du er så langt nede”.

Jeg har jo så ført dagbeskrivelse hver dag fra d 7.1.10 dem fik min læge også og ud fra dem kunne hun jo læse at jeg slet ikke kan få noget til at hænge sammen.

Men lige nu skal jeg få ro på og så må vi se hvad der sker når jeg har været på hjerneskadecenter.

Min læge opfordrer mig til at melde mig ind i hjerneskade foreningen på et familiemedlemskab, da det berøre hele familien når et medlem får en senhjerneskade.

Så det er her jeg står nu, har det godt nok underligt med det hele men må jo også sige at jo jeg kan bare mærke at der er sket flere skader i min stakkels hjerne, så jeg håber bare at få brev fra hjerneskadecenter meget hurtig, og blive undersøgt så jeg kan få ord på, og finde ud af hvad der så skal ske.

Jeg har også sendt dagbeskrivelsen til socialrådgiveren+ givet tilladelse til at indhente oplysninger hos min læge, min læge har også fået tilladelse til at give de oplysninger som socialrådgiveren og sagsbehandleren har brug for.
__________________
DU SKAL HUSKE AT PASSE PÅ DIG SELV!!

Førtidspension d 01.09.10

http://forsoergelsespligt.skrivunder.dk/
Smidt er ikke logget ind   Besvar med citat