Se enkelt indlæg
Gammel 13-01-2010, 12:00   #7
Thelma
Hjemmevant på K10
 
Thelmas avatar
 
Tilmeldingsdato: 16-09 2008
Lokation: København
Indlæg: 281
Blog Indlæg: 6
Styrke: 16
Thelma er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Susanne2412 Se meddelelser
Er der nogle herinde der har prøvet at skulle ud af et fleksjob igen, uden selv at skulle sige op?
Jeg skal til samtale med min jobkonsulent og en medarbejder fra FOA i morgen fordi jeg ikke magter den arbejdsplads jeg har været på siden oktober 08, det er en dårlig personalegruppe, med en masse fnidder fnadder i hjørnerne, nysgerrighed og blande sig i ting man ikke skal blande sig i, gå bag ryggen af hinanden og lign.
Dette magter jeg psykisk ikke og er kommet længere og længere ud psykisk igennem de sidste 4-5 mdr. og har nu været væk derfra siden ugen før jul, og kan nu mærke en bedring med humør, energi og lign.
Min arbejdsgiver er enig med mig i at jeg skal væk derfra for ikke at blive helt ødelagt, hun har ikke lyst til at fyre mig da hun ikke er interesseret i at det skal bevirke at jeg vil få svært ved at få job andre steder i kommunen, for der bliver jo snakket på tværs af stederne.

Men bortset fra det er der så noget jeg kan gøre/sige eller hvad for at komme ud af det job uden at det går ud over mig og min fremtid, er der noget jeg skal være opmærksom på, hvordan skal jeg gribe det an...
Hilsen Susanne
Hej susanne.

DVS, at du altså er sygemeldt nu ikke ?

Du er i så fald under sygedagpengeloven.

Du skal have fat i din fagforening og den jobkonsulent lægge kotene på bordet, at du er blevet syg af det arbejdsmiljø.

Ja, du må endelig ikke sige op selv, du kan miste retten til din ledighedsydelse, ved selvforskyldt ledighed.

MhS, til den arbejdsgiver som ikke ønsker snak i krogene om sin arbejdsplads, så burde hun/han stoppe sladder og prøve at skabe en bedre arbejdsplads istedet for , for sine ansatte.
venlig hilsen thelma.
Thelma er ikke logget ind   Besvar med citat