Se enkelt indlæg
Gammel 23-12-2009, 11:59   #10
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
ti hi, ja, for mit vedkommende er der vist rigtig mange at vælge imellem

Hm...en dag skulle vi have besøg af vores gode venner og de skulle sæføli komme til en god middag.

Nu er der temmelig mange der véd at jeg er bedst i et køkken med en dåseåbner sååå øh, vennerne vidste at når jeg indbød ja, så skulle de altså ikke sætte forhåbningerne alt for højt

Nå ,Mor her, fløj rundt i køkkenet i sit ansigt sved, tænde for ovnen, røre i gryderne –har jeg husket det hele?
Jo, det mente jeg da nok.

Vennerne ankom og straks kom tilbuddet:” Kan vi hjælpe med noget? Har du styr på det?”
”tak, men det er helt ok, har styr på det”

Hm, så skulle vi til at sætte os til bords og borddækningen var jo klaret –så ind med maden.

MADEN –hvor i alverden er stegen blevet af?

PANIK- ud og kigge i ovnen igen,neej, jeg mente så bestemt jeg havde sat den i OVNEN! –og nu var den forsvundet

Meeeen min dejlige mand kender mig- heldigvis- og gæt engang hvor han fandt den –I FRYSEREN fint pakket ud og sat i stegefaddet !!
SUK –i kampens hede havde jeg TAGET FEJL AF OVNEN OG FRYSEREN!

Jo jo, jeg havde skam styr på det hele og ja, middagen blev lidt forsinket. Fremover kommer min mand altid og tjekker i god tid inden gæsterne ankommer for hvem ved hvad jeg ellers kan finde på næste gang
__________________
At blive lykkelig består ikke i at eje meget, men at elske meget og håbe



http://www.onlineunderskrift.dk/unde...al-afskaffes./
buster er ikke logget ind   Besvar med citat