Se enkelt indlæg
Gammel 17-12-2009, 10:18   #4
jytte rasmussen
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 11-07 2007
Lokation: Nordfyns
Indlæg: 6
Styrke: 0
jytte rasmussen er ny på vejen
Hej

Jeg er også i flexjob på 4. år nu(har leddegigt) og jeg er ansat i det samme job som jeg var forinden mit flex. Jeg er uddannet og har 20 års erfaring inden for mit fag, men men jeg har det heller ikke som jeg havde det før flex, jeg blive ikke hørt og får ikke lov til noget af det sjove mere og man regner mig ikke for så meget, får tit får at vide, at jeg jo ikke er der ret meget ( 20 timer pr uge).
Der har lige være nye lønforhandlinger og jeg kan forstå på de andre at de har fået et løntrin mere men jeg har ikke fået nogen og ang. løn så får man jo heller ikke det samme som før flex, jeg er gået 6000 ned i løn nu, for min kvalikfikationsløn får stedet ikke dækket af kommunen, så derfor har arbejdsstedet lov til kun at give mig 1/3 af den.

Jeg bider tænderne sammen og siger til mig selv at jeg bliver nød til at finde mig i det, for hvor skal jeg ellers finde mig et nyt job, det er ikke særlig nemt, men det er ikke ret tilfredsstillende at gå på arbejde på den måde.
Nogen gange er det lidt svært ikke at blive lidt harm over at man er blevet syg, men det hjælper jo ingen ting, så jeg kan godt følge dig, jeg føler nøjagtig det samme som dig.
mvh Jytte
jytte rasmussen er ikke logget ind   Besvar med citat