Se enkelt indlæg
Gammel 08-12-2009, 23:56   #103
Smidt
Klart Afhængig af K10
 
Smidts avatar
 
Tilmeldingsdato: 09-05 2009
Lokation: København
Alder: 61
Indlæg: 471
Blog Indlæg: 11
Styrke: 16
Smidt er ny på vejen
Ja HVIS jeg ikke havde mine afspændings cdér ville jeg godt nok være lost…..smil…..

Jeg havde bestemt ikke problemer med at huske, jeg tror endelig at jeg lærte mig meget tidligt, at jeg var nød til at kunne huske tingene, jeg skrev heller aldrig notater til mine eksemer, men det var på grund af min ordblindhed.

Jeg kan heller ikke huske, i dag, skal skrive alt ned, har prøvet at glemme huskeseddelen, og tænkt ok det skal jeg nok huske…..måtte afsted igen igen.

Du kan have ret i at det er godt at lytte til hvad andre har oplevet med stress….Jeg ville bestemt heller ikke kunne undvære min mobil, skriver alt ind i den, alle aftaler og når jeg skal huske noget bibber mobilen, for hvis jeg ikke skriver eks mine tider til behandling ind i den, så er jeg lost, hvis jeg bare har dem på de der små lapper som vi får hos de forskellige behandler så ligger lappen i tasken og jeg glemmer aftalen, så det første jeg gør når jeg får sådan en lap er at skrive aftalen ind i mobilen og sætte alarm på BIB

Jeg kan godt følge dig i det med trafikken, jeg selv bliver snot forvirrede hvis der er alt for mange mennesker, eks bussen er fyldt så står jeg af, kan slet ikke holde ud at være i den, kommer heller for sent, eks så går jeg heller en omvej end at gå ude på en vej med en masse trafik, og sådan har jeg aldrig haft det før jeg blev syg, der rørte det mig ikke at kører på cykel midt i københavn…i dag…….HJÆLP….

Omkring det med min hukommelse og den meningitis jeg fik, så er det en af de ting jeg vil have undersøgt, skal lige tale med min læge på fredag, men jeg tror endelig at hospitalet kun har haft fokus på at jeg miste hørelsen, jeg måtte jo kæmpe en kamp uden lige bare for at få genoptræning af min balance, og først lang tid efter var der en læge der sagde UPS ja dit balancecenter blevet også skadet, så det kunne jo være at min UPS hukommelse også har lidt skade???



Vits

Jeg synes bare det er for groft i går var jeg i Super Bedst, og tænk en gang jeg blev smidt ud……..De ville ikke have gammelt kød der…….Måske jeg skulle prøve med nye indpakning????

Kunne ikke dy mig for lige at komme med den
__________________
DU SKAL HUSKE AT PASSE PÅ DIG SELV!!

Førtidspension d 01.09.10

http://forsoergelsespligt.skrivunder.dk/
Smidt er ikke logget ind   Besvar med citat