Se enkelt indlæg
Gammel 08-12-2009, 17:16   #6
fillemusen
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 22-11 2009
Indlæg: 102
Styrke: 15
fillemusen er ny på vejen
Hej

Jeg har haft rengørings job i mange år,og det er ikke meget anderledes...folk spørger:hvad arbejder du med...jeg gør rent...samtale slut...?
Det har pisset mig sååå meget af,at folk har "dømt" mig på mit job.Det var faktisk selvvalgt,da jeg samtidig hjalp i min eks´s firma og så var arbejdstiden genial.

Nu har jeg så været i flexjob i 8 år,og har da også hørt lidt for at jeg fik en okay løn,men gik tidligere end andre..blev bla. kaldt "ugens gæst" ha ha ha
Vil lige sige at jeg også har haft en masse arbejdskollegaer,som havde stor forståelse for min situation..så det hele har heldigvis ikke været skidt...

Jeg har fibromyalgi,slidgigt,arbejdsskade,astma,skæv ryg osv...

Man kan jo ikke se på mig at jeg er syg,så det kan være svært for folk at forstå...men nu har jeg fundet ud af,at alle ved hvordan det er at vågne med influenza...smerter i hele kroppen,kan hverken løfte arme el ben..hovedet fyldt med "vat",og følelsen af ikke at have sovet i 14 dage (8 år)..og det så nok mest de gode morgner..sådan vågner jeg hver morgen,og det fortsætter hele døgnet.

Det kan de fleste forstå...og faktisk fået respekt fra en del,fordi de ikke fatter at jeg stadig kan grine og bruge sort humor...detter så en nødvendighed for at "overleve" psykisk....

Måske mest brugbart for fibber,men måske nogen kan omsætte "alm" sygdomme til noget der ligner deres,så folk selv har mærket noget lign.

Hilsen mig
fillemusen er ikke logget ind   Besvar med citat