Se enkelt indlæg
Gammel 03-12-2009, 21:19   #9
develler
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 05-11 2009
Lokation: Sønderborg
Alder: 56
Indlæg: 21
Blog Indlæg: 1
Styrke: 15
develler er ny på vejen
Hmm jeg har været sygemeldt siden oktober 2008 - blev opsagt fra jobbet pr. 30 juni 2009 derefter på sygedagpenge og nu er jeg så havnet på kontanthjælpen.

Arbejdsprøvning har jeg ikke været i da kommunen må ha glemt mig, fik lige pludselig et brev om at det var slut

Jeg har frist til på tirsdag den 8/12 om at komme med en klage mod afgørelsen. Mit "problem" er at lægen som har opr. mig 3 gange skriver at jeg ikke bør arbejdsprøves resten af 2009 da knæet er meget irreteret men desærre afklaret (ikke flere behandlingmuligheder)

Derudover har jeg stærke nakkesmerter og har lige været til MR-scanning og håber ikke det er en discus, for så er det jo "bare" piskesmældet fra ulykken og så er det jo også afklaret - derfor håber jeg at kan få svar fra lægerne senest mandag om at jeg er "afsluttet" og så kan jeg klage over afgørelsen iflg. § 27, stk 2 - men hvis der er en discus, ja så må jeg forblive på kontanthjælpen og så tage den derfra

Håber sku på en MEGA erstatning fra USA men vi må se - jeg skal vist bare være glad ved at jeg overlevede den MC-ulykke og så sige **** kommunen
develler er ikke logget ind   Besvar med citat