Se enkelt indlæg
Gammel 12-11-2009, 22:52   #14
lwj
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 05-11 2009
Indlæg: 13
Styrke: 15
lwj er ny på vejen
Tak for alle jeres søde ord og store opbakning.

Sagen er, at jeg faldt for grænsen på 2 år for at få sygedagpenge og en psykiaterattest oplyste, at alle behandlingsmuligheder ikke var udtømte. Herefter gik jeg i behandling hos en privatpraktiserende psykiater, som meddelte kommunen, at jeg ikke kunne arbejdsprøves i de næste 6 måneder (hvor jeg i mellemtiden har modtaget forskellig slags medicinsk behandling). Derfor stoppede udbetaling af sygedagpenge. Hvilket er helt efter bogen går jeg ud fra.

Når jeg skriver, at de damer har forsøgt at anmelde mig, så er det fordi, at de ikke har fået noget ud af det.

Kommunen har sendt mig kopi af den anonyme anmeldelse, hvor man fejlagtigt tror, at jeg modtager sygedagpenge og at jeg er ansat på rideskolen.

Ingen af delene er rigtige.

Kommunen har skrevet til mig, at da jeg ikke modtager ydelser fra det offentlige, så har jeg lov til at bruge min tid på rideskolen som jeg vil.

Jeg talte med sagsbehandleren i telefonen og hun var meget forarget over den anonyme skrivelse. Da jeg ikke har gjort noget forkert, har jeg ikke noget at frygte, men det slår mig hårdt, at blive beskyldt for ikke at være syg, men ikke gide at arbejde.

Jeg har i hele mit forløb oplyst til kommunen, at jeg tilbringer mange timer på rideskolen og giver en hjælpende hånd, når jeg har overskud til det og at jeg bruger det som terapi. Så dette er ikke noget jeg har holdt skjult.

Sidst redigeret af lwj; 12-11-2009 kl. 23:00.
lwj er ikke logget ind   Besvar med citat