Se enkelt indlæg
Gammel 18-10-2009, 19:39   #1
Simmer
Elsker at være her på K10
 
Simmers avatar
 
Tilmeldingsdato: 23-01 2008
Lokation: Esbjerg
Indlæg: 73
Styrke: 17
Simmer er ny på vejen
Hvem sagde skånehensyn...??

Jeg er startet i nyt job i mandags, men min arbejdsgiver har vist glemt at jeg som fleksjobber har et par skånehensyn at tage hensyn til.
I de mange forskellige jobs jeg har haft, har jeg aldrig været på en arbejdsplads hvor pauserne bliver holdt foran computerne..... Ingen fælles spisning, niks biks, der skal arbejdes også selvom det så er med kun den ene hånd. Jeg har dog valgt at gå ud til min velfortjente pause på 10 min, ud af de 5 timer hvor jeg er der og knokler på livet løs.
I den stilling jeg er ansat, har jeg ingen erfaring og er startet på bar bund, men det har min arbejdsgiver vist også glemt, da jeg efter 3 dage fik at vide at næste dag, skulle jeg nå hvad der svarede til 4 dages arbejde...
Jeg har næsten ingen hjælp fået og ord som ros og anerkendelse af ansatte er ikke nået frem til der hvor jeg er. Min arbejdsgiver har kun henvendt sig til mig, når hun skulle vide hvor meget jeg har nået. Nu sider jeg så og prøver at finde frem til en løsning på hvordan jeg i morgen kan arbejde dobbelt så hurtig som jeg gjorde i sidste uge.... Men med et arbejdes tempo på 180 eller derover, har jeg lidt svært ved at se hvor jeg kunne skrue hastigheden længere op.
Det skal lige nævnes at nogle af mine skånebehov er at, mit arbejde skal foregå i mit eget tempo og der skal ikke være deadlines....
Jeg har heldigvis et møde med min jobkonsulent på tirsdag og så håber jeg at der kommer en løsning på min arbejdssituation.
Simmer er ikke logget ind   Besvar med citat