Se enkelt indlæg
Gammel 02-10-2009, 21:44   #31
sushjer 1
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-09 2009
Lokation: Nordfyn
Indlæg: 730
Styrke: 15
sushjer 1 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Bamseline Se meddelelser
Jeg har været medlem af HK i 10 år og 3F i 5 år. Nu er jeg medlem af Det Faglige Hus og kan kun sige jeg er begejstret over deres serviceniveau. Bor selv i Aalborg og fik uden problemer en fra Social Team til at køre herop i forbindelse med et møde hos kommunen. Når jeg skriver til Det Faglige Hus får jeg ofte svar samme dag. Det er en enestående service til en meget fordelagtig pris.

HK har aldrig gjort en disse for mig. Når jeg er mødt op på deres kontor med problemer er jeg altid blevet mødt af inkompetente skrankepavere som ikke har begreb om hvad service er for noget. Ville ønske jeg kunne få alle de penge tilbage jeg har betalt til HK gennem årene for jeg har aldrig fået noget tilbage. Det er pamperi af værste skuffe. Tror mange medlemmer ville blive rystede og forargede hvis de vidste hvor høj en gage mange ansatte hos HK får og hvor mange af medlemmerens kontingenter der bliver brugt på dyre middage og "kurser" i ind- og udland.

3F er samme elendighed som HK. Husker tydeligt da jeg efter 3 års medlemskab for første gang søgte råd og vejledning. Blev mødt med kommentaren "Hvad vil du?" fra en arrogant ældre herre. Siden blev jeg sendt fra A til B til C til D og tilbage til A uden at få svar på nogenting. 3F kontorene består af inkompetente og overbetalte gammelkommunister som er fuldstændig ligeglade med deres medlemmers ve og vel. De er ikke fem potter *** værd - og så er de en af de dyreste fagforeninger i landet. Du kan lige så godt smide pengene ud af vinduet - det lugter af råddenskab på gangene hos 3F.

3F
Det er nu ikke helt rigtigt at de ikke gør noget for deres medlemmer,min mand har vundet 2 sager med 3F mellemkomst i retten, for lidt udbetalt løn fra vikarberuer, skal lige sige at han ikke er flexjober el. pensionist.
men aligevel, så gør de altså noget for medlemmerne, men der kan jo være forskeld fra afd. til afd.

susanne
sushjer 1 er ikke logget ind   Besvar med citat