Se enkelt indlæg
Gammel 27-08-2009, 09:59   #4
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Man kan i hvertfald konkludere at mrx diagnoser er varige! Samt at de ligger i den tungere ende, er svære at behandle og har en ringe prognose for erhvervsevnen.
Psykiateren skriver ligeledes, at behandlingen forventes at få mindre betydning - og spørgsmålet er så, om kommunen i det hele taget vil betale for psykoterapi 2 gange om ugen i 3 år på den baggrund??

Ligeledes skriver psykiateren, at mrx virkelig SKAL tage medicinen for at opnå en vis arbejdsevne - og en vis arbejdsevne kan jo i princippet være 2 timer om ugen, så det kan meget vel være at sagsbehandler simpelthen indstiller til FTP, da mrx bliver for dyr at udrede. Og når det hele så kan ende med en forværring samtidig, så er han ikke så interessant.

De diagnoser mrx har, er heller ikke forenlige med arbejdsmarked. Selv et fleksjob tror jeg ikke engang ville være realistisk, da skåne behovene vil være lige så urealistiske. Og svingende!!

Så omvendt Tanja, så tror jeg altså der er en meget fin mulighed for førtidspension!

Dette udfra de sparsomme oplysninger vi her har fået. Mrx sag kan jo bugne af nederlag, problermer mm. Såvel som den kan bugne af sejre og ressourcer i fortiden.

Mrx, det vigtigste dokument er din ressourceprofil!!!!

Alle disse speciallægeerklæringer er svære at tolke. Det hele kommer fuldstændig an på HVAD din sagsbehandler vælger at fremhæve i din ressourceprofil. Hun behøver ikke nævne det med 'en vis arbejdsevne' men kan henholde sig til alt der står til din fordel!

Ved du hvad din sagsbehandler selv mener om alt dette, og om han/hun er enig med en førtidspension??
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat