Se enkelt indlæg
Gammel 01-08-2009, 11:36   #20
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Orv, den vil jeg da prøve Hrefna! Om ikke andet, så er det jo sjældent man når at få fat i penicillinen før adskillige timer efter.....så hvis vand/te kuren kan få det fjernet, så er alt jo godt!!

På et tidspeunkt havde jeg KONSTANT blærebetændelse, så forsøgte min læge sig med, at jeg skulle tage en enkelt Locusil hver aften - det tog det altså. Nu har jeg så være blærebetændelsesfri i 5 mdr, uden locusilen, men sidste måned kom det tilbage igen, så der røg jeg på pondocillin.......

Ting der udløser blærebetændelse er dårligt toiletpapir (specielt genbruspapiret er slemt da det fnuldre og afsætter støvpartikler i urinrøret!).
Trusseindlæg/bind er også slemme til at give blærebetændelse, når man i forvejen er disponibel.

Dette vidste jeg ikke, så jeg vidregiver lige min viden i tilfælde af i heller ikke vidste det.
Bare det at jeg nu holder mig til det lidt dyre kraftige toiletpapir (Aldis og Nettos kraftige er udmærket), har altså gjort er der kan gå LÆNGE imellem.

Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat