Se enkelt indlæg
Gammel 13-07-2009, 11:18   #16
shylock
Hjemmevant på K10
 
shylocks avatar
 
Tilmeldingsdato: 22-11 2008
Lokation: gladsaxe kommune
Alder: 59
Indlæg: 254
Styrke: 16
shylock er ny på vejen
aktindsigt

hejsa

sikke noget sludder, du har krav på meget mere info, jeg har længere nede kopieret min henvendelse, brug du blot den ordret, dog ændre navn samt i hvilken afdeling, for så skal du ifølge loven også have en journal liste, det er en liste over alle akter som du ikke må se eller få, men som du har krav på i listeform, med journal nr, dato, navn mm.

her er den:

hermed anmoder jeg i henhold til Forvaltningsloven om aktindsigt i min sag, både i espelunden, kontanthjælps afd og sygedagpenge afd, og administrationen (borgmester, social & sundheds direktør). I og med jeg tidligere har fået anerkendt aktindsigt, så er dette blot en anmodning om de dokumenter for perioden 1 april 2009 tom 13 juli 2009.

Jeg beder, at blive gjort bekendt med alle aktstykker, herunder bl.a. eventuelle notater, mødereferater og aktens journal-liste , samt skriftelig oplysning om, hvorvidt alle aktstykker i sagen vl blive stillet til min rådighed. Journal liste samt tilhørende info er for perioden 28 maj 2006 til 13 juli 2009

Med hensyn til notater henviser jeg til lovens krav om notatpligt, jf. bl.a. §6 i lov om offentlig forvaltning.

Jeg beder kommunen oplyse i hvilke forvaltningsafsnit sagen har været behandlet til dato samt hvilke sagsnumre den har i disse forvaltningsafsnit. Jeg henleder opmærksomheden på forvaltningsmyndighedens vejledningspligt, jf. § 7 i forvaltningsloven.

Såfremt der er efter kommunens opfattelse er lovhjemmel til at unddrage aktstykker i denne sag for perioden 28 maj 2006 til 13 juli 2009, fra aktindsigt, beder jeg om følgende:
1: En angivelse påført journal-listen ved de aktstykker, som med lovhjemmel er undtaget aktindsigt.
2: Ekstrakter af de aktstykker, som med lovhjemmel er undtaget aktindsigt, jf. bl.a. § 10 og §§ 12-15 i Forvaltningsloven.
3: En redegørelse og herunder begrundelse for, hvorvidt jeg med lovhjemmel efter kommunens opfattelse ikke er berettiget til at modtage eventuelle aktstykker, jf. bl.a. § 22 i forvaltningsloven.

Jeg forventer indenfor den lovlige frist på 10 dage, jf § 16, stk. 2 i forvaltningsloven, at modtage kommunensfyldestgørende skriftlige svar på alle mine anmodninger. Jeg anmoder om at få tilsendt 1 kopi af samtlige dokumenter i sagen og journal-liste, registre og andre fortegnelser, som vedrører den pågældende sags dokumenter, jf. forvaltningslovens § 9.
----------------------------------------
sådan, så fyr den af til din kommune, de har sku godt af at skulle lave noget for en gangsskyld

og når du får svar og dine dokumenter, og hvis de ikke har sendt dig det du har krav på, så smid lige en kommentar i denne tråd, så må du jo skrive tilbage til dem mm

god fornøjelse
__________________
Mvh
Jan
shylock er ikke logget ind   Besvar med citat