Se enkelt indlæg
Gammel 20-06-2009, 11:25   #3
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Man kan aldrig låne efter enkeltydelse før man har fået afslag på hjælp som boligindskudlån , man skal også være obs på at man ikke kan låne nogen af delene før end man har søgt ved bank ...

Når man søger boligsindskudslån skal der være noget der taler for flytningen så som bedre økonomi da jeg selv skulle flytte syntes kommunen ikke at det var nok jeg sparede og derfor fik jeg afslag første gang , det var fordi min nye lejlighed kun var 600 billigere end den anden , men da jeg så kunne påvise at varme var 500 laver fik jeg lånet ...

Hvis du kan få din læge til at skrive under på at du får ødelagt dit helbred af det sted du bor nu så kan der også være en mulighed i det, jeg er engang flyttet fra en lejlighed hvor kommunen betalte det som enkelt ydelse fordi det kunne påvises at der var skimmelsvamp i min lejlighed så den var så sundhedsskadelig at bo i at jeg måtte bo i en skurvogn , der snakkede de slet ikke om boligindskud fordi det var klart at jeg måtte ud af kommunen for at få noget andet at bo i , og det vidste min kommune var omsonst en ny kommune ville ikke give en enlig mor på sygedagpenge et indskudslån for så hang de jo på mig

jeg endte i den anden ende af landet og efter et år kunne jeg slet ikke holde det ud , og der lånte den kommune mig penge til at komme tilbage til Sjælland igen det var ud fra at det var bedst for mig og mine unger at komme tilbage til mit netværk , så det kan godt lade sig gøre men er det en flytningen inden for din egen kommune så er det indskudslån og er det ud af din kommune så er det enkeltydelse (husk at snakke med din læge )

Håber du finder noget andet og penge til det , der er ikke noget værre end ikke at kunne være i sit eget hjem prøv evt allerede nu at snakke med din sagsbehandler om hvad der foregår på den måde kan du måske gå både med livrem og seler
  Besvar med citat