Se enkelt indlæg
Gammel 15-06-2009, 18:44   #6
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
shylock den første du har sat ind har jeg aldrig set har lige skimmet den , men skal lige nærlæse den , den ser jo interessant ud takker

Den anden du linker til § 20 er jo meget sjovt at gense den lægekonsulent der udredes i Glostrup (og som ikke længere er der ) er jo Jens Bang ...

Så sent som i sidste måned fik jeg et svar fra ham som tydeligt viser at Lægekonsulenter IKKE behøver at følge de retningslinjer og at netop Jens Bang er ganske klar over det ....

Du kan se her hvad han skriver

Citat:
I øvrigt er der ingen gængse retningslinjer for lægekonsulenternes arbejdsopgaver. Jf. her at Ombudsmanden klart har udtalt, at det er op til kommunens ledelse at bestemme, hvad lægekonsulenten må og ikke må.
Du kan læse det hele her http://www.k10.dk/showthread.php?t=8...Mail+Jens+Bang

Den skrivelse han henviser til har feks Lena fået smidt i hovedet af Odense kommune i forbindelse med hendes sag , så i det store og hele må vi konkludere (jeg må i hvert fald ) at de retningslinjer der henvises til og de retningslinjer som findes ikke er det stykke papir værd som de er skrevet på ...

Så længe lægekonsulenter som Jens Bang henviser til den og operere efter den , så er det ganske klart at der ikke er meget at komme efter for os før end der bliver lovgivet på det her område sådan at retningslinjerne bliver lavet om til lov .....
  Besvar med citat