Se enkelt indlæg
Gammel 19-05-2009, 19:07   #1
TinaB
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 30-03 2009
Indlæg: 60
Styrke: 16
TinaB er ny på vejen
Rask fra den ene dag til den anden

Jeg var i dag på kommunen og søge kontant hjælp , fint nok , så får man da en ussel almisse hver måned.
Nå men snakker med den der "flinke" dame"... godt så ..... Jeg var jo ung (knap 42) fint nok ... jeg skulle jo nødig gå i stå .... næh men synes heller ikke at jeg er .... Jamen så havde hun da et tilbud til mig, efter at havde hørt mine diagnoser (OCD,Panikanst, deperssion og slidegigt i højre skulder) det var for sådan noget som mig , et lille kursus : Individuel Start, jo jo det lyder jo ok at man har den mulighed , det jo frivilligt , troet jeg hm.....Så skulle jeg lige skrive under på at hun havde fortalt om det der kursus og gerne måtte medlde mig til , godt så... MEN...... Hallooooooo, det jo ikke spor frivilligt , og så skulle jeg lige aktiveres der i 25 timer om ugen Siger hun bagefter Øhhhhhh , i går var jeg syg , og i dag rask... da det et kursus der vil bringe mig tætter på job eller uddannelse Hm har gået sygemeldt de sidste 2år , har lægepapir på mine diagnoser , har en ankesag kørende ang. en flexsag, hvoooorn kan de så bare sende mig i en aktivering som jeg skal starte på , på tirsdag i 25 timer om ugen Det kan jeg jo slet ikke magte , men magter heller ikke at sige fra , og kommer jo aldrig i et ordinært job eller udd. er jo lige blevet frataget min reva-ydelse fordi det var formålsløst at tro at jeg kunne gemmemføre en udd. pga mit helbred , forstår intet af det , og aner heller ikke lige hvad jeg skal stille op nu

Mvh

Tina
TinaB er ikke logget ind   Besvar med citat