Se enkelt indlæg
Gammel 02-05-2009, 10:57   #18
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Ja jeg har også hele tiden troet at de skulle betale dansk skat men der må være nogle andre regler for det også , for da jeg så et interview i tv med et vikar Bureau med polske arbejder , blev der sagt at det jo ikke var noget problem for de skulle jo ikke betale dansk skat og derfor ville 70-80 kr i timen være lige så godt som nogen løn de kunne tjene hjemme...

Men hvordan han så på sådan noget som konkurrenceforvridning , moral, etik , danske arbejdspladser osv ja det sagde han ikke noget om .. så det har han nok ikke en mening om ...

Men hvad så med sådan noget som kontanthjælp ? jeg kender en der arbejder i kommunen og hun har fortalt at trods hvad alle de liberale tror så er det sådan at hvis en tysker feks har arbejdet her i landet i to uger så har vedkommen krav og ret til kontanthjælp , så jeg kan ikke lige få det til at gå op med den tankegang de borgelige repræsentere ...

Den billige arbejdskraft kan jo give bagslag og være en udgift for samfundet hmmm ja ja hvem hulen har forstand på EU politik he he

Men kan kun sige jeg fatter ikke Danmark og EU alle fordele for borger i Danmark kan Danmark komme uden om og kæmpe sig væk fra.. men billig arbejdskraft konkurrence forvridning osv den kan vi ikke komme ud af .. genialt ..

MEN en ting skal vi nok alle huske når nu de arbejdsgivere uden overenskomst kan ansætte slaver .. og det er ... det er arbejdsgiver man skal rette sin forageles mod og ikke de stakkels mennesker der lever endnu mere kummerligt hjemme de vil gøre alt for at de selv og deres familier kan overlever og tror bestemt ikke det er for at blive rige at de bliver ansat i dk som underbetalte arbejder ....
  Besvar med citat