Se enkelt indlæg
Gammel 05-03-2009, 00:01   #1
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Tv-reportage om danskernes lyst/ulyst til at melde hinanden for socialt bedrageri

Jeg har modtaget en mail fra en journalist som hedder Anders Lomholt

Han er i gang med at lave en reportage om folk der melder hinanden for socialt bedrageri...

Han kunne godt tænke sig at komme i kontakt med nogle som har haft dette tæt inde på livet...helt uforpligtende...

Jeg har lovet ham at sætte hans mail på her inde på K10 i håb om at nogle vil reagere på den...og tage kontakt til ham...

Så her kommer den...

Citat:
Hej K10
Jeg er journalist og i gang med at lave tv-reportage om danskernes lyst/ulyst til at melde hinanden for socialt bedrageri.
Tilsyneladende får kommunerne stadig flere anmeldelser.
Jeg søger kontakt til personer, der har personlige oplevelser med emnet - enten fordi de selv har anmeldt nogen eller er blevet anmeldt af andre.
Hvis nogen har lyst til en uforpligtende samtale kan jeg træffes på:
2024 3862
[email protected]
VH
Anders Lomholt
Hvis der er nogen af jer der kender til dette emne....så ring eller skriv til Anders...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat