Se enkelt indlæg
Gammel 20-02-2009, 01:32   #7
LUM
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2008
Lokation: Vesthimmerland
Indlæg: 2.623
Blog Indlæg: 2
Styrke: 19
LUM er ved at flytte ind på K10LUM er ved at flytte ind på K10
Jeg vil lige høre om følgende er for meget/langt, måske for kort?:

Citat:
Kære Hr. (navn)

Jeg ser mig desværre nødsaget til at klage over, ikke at have modtaget min aktindsigt.

For over 3 måneder siden anmodede jeg, om aktindsigt i alle sagsakter Vesthimmerlands kommune har liggende på mig, men modtog intet. Dette indgav jeg en skriftlig klage over Fredag D. 13/02-09, aktindsigt og gav en ny frist på 5 dage, hvor efter jeg ville kontakte dig.

På et møde D. 13/02, afviste sagsbehandler, (sagsbehandlers navn), mundtligt over for min mand, at give mig aktindsigt, under påskud af at der ikke er sket ret meget i min sag, fordi jeg har været på barsel, den påstand er ikke sandfærdig, der skulle som minimum gerne ligge en udtalelse fra lægekonsulenten, lige så bør der ligge noget omkring en arbejdsprøvning samt andet, jeg mener er vigtigt for mig at vide, for at kunne følge med i hvad der foregår i min sag, lige så skulle der gerne være noget fra PPR på mig, som jeg er meget interesseret at få læst, der til var det tilbage i 2005 jeg sidst fik aktindsigt, hvilket er eneste gang, ud over denne jeg har søgt det. (sagsbehandlers navn) udviser generelt, mangel på at have sat sig ind i min sag, hvilket jeg føler er meget frustrerende.

Det er vigtigt for mig at få hele min sag, fordi jeg ikke vil kunne finde rundt i alle papirerne, hvis jeg kun får fra sidst jeg fik aktindsigt, jeg er ADHD´er og bliver derfor nemt forvirret, så for at jeg ikke skal få blandet tingene unødigt sammen, er det et must at jeg får det hele på en gang.

Jeg er ked af at skulle forstyrre dig med noget så banalt, som en aktindsigt, men jeg ser ingen anden udvej, efter flere måneders venten, og en nægtelse af udlevering af denne.

Venlig hilsen

(mit navn)
Det er altså i første omgang, kun aktindsigten jeg går efter, selve sagsbehandlingen kan/vil jeg klage over når jeg har mere bevismateriale, som jeg jo gerne skulle få noget af via aktindsigten I mellemtiden vil jeg så overveje at bede om en ny sagsbehandler, om end jeg tvivler på jeg får det, men på den anden side, at sagsbehandler har nægtet aktindsigt, burde i sig selv ligge til en ordentlig røffel (fatter stadig ikke at hun ture, man er ikke rigtig rask så) så det burde vel også være nok til at få en ny sagsbehandler... hvordan kan man nære tillid og stole på en der er så idiotisk at nægte en at se sine egne akter?? ja jeg undrer mig bare, ikke at det vil ændre på min mistro at få dem, men det hjælper i hverfald heller ikke, det gør bare det hele endnu mere besværligt for alle parter.

Nå der kom også lige lidt brok ind over.
LUM er ikke logget ind   Besvar med citat