Se enkelt indlæg
Gammel 25-01-2007, 15:55   #17
OdinTor24
Banned
 
Tilmeldingsdato: 25-06 2006
Indlæg: 54
Styrke: 0
OdinTor24 er ny på vejen
RE: Rygere ringere end dyr

Kære Stella

Du peger på paradokserne omkring rygning og forurening og andet.
Det er klart, at det ser underligt ud. Derfor skal du spørge dig selv, hvorfor regeringen gør som de gør.
Efter min mening er det ikke for vores helbreds skyld, men ene og alene for at spare penge i det lange løb. Der er mange andre ting man kunne sætte ind overfor, hvis det gjaldt om at spare menneskeliv, som du påpeger. Det er bare for dyrt eller koster for mange stemmer, eller er for besværligt. Forestil dig at man forbød unge under 29 at få kørekort. Det ville spare menneskeliv
Generelt vil jeg sige, at hvis du har svært ved at se fornuften i det regeringen laver, så kig på økonomien. Der vil du ofte finde svaret.

Har iøvrigt lige været i Dublin, hvor Pup livet går fint videre, selv om de har haft rygeforbud i nogle år.
Jeg er selv modstander af den rabiate holding, der er over for rygere. Det havde været bedre efter min mening, at lave en lov om at parterne skal finde en løsning, ligesom der er på arbejdspladserne.

men,,men det er jo ikke regeringens dagsorden.

På en en Pup I Dublin, havde de lavet en lille Pup inden i Puppen hvor der måtte ryges. Det fungerede fint.

Er selv ikke ryger og kan ikke fordrage røg. Jeg tror jeg har spist et askebæger som barn

Kærlig Hilsen
OdinTor
OdinTor24 er ikke logget ind   Besvar med citat