Se enkelt indlæg
Gammel 10-02-2009, 14:06   #15
Tante Ana
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 26-07 2008
Indlæg: 468
Styrke: 16
Tante Ana er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af phhmw Se meddelelser
Kære Tante Ana.
Tak,for et flot og seriøst stykke arbejde. Håber du har kræfter til at følge den helt til dørs. Jeg håber det hele må være en misforståelse.
Tak, men det tror jeg ikke længere på.... Der er gået nogle dage. Der er sendt en mail til chefredaktøren, debatredaktøren og den internetansvarlig på Kristeligt Dagblad. Der er ikke kommet svar. Der er ikke sket rettelse eller andet forsøg på at undgå røde ører.

Tværtimod - når man finder et debatindlæg relaterende til de ophidsede politikere... frem kommer dette indlæg: http://onlinedebat.kristeligt-dagbla...l&Number=16350 postet i dag. Mens der er fortsat intet spor efter debatindlægget i samme emne, som Stella har fundet her. Det er umuligt at finde, selv (nu) når man ved, det er der.

Efterfølgende har jeg udforsket nærmere hele Kristeligt Dagblads debatsegment og det ser ud til, at de driver debatten udelukkende for at skabe indtryk om, at der er liv i artiklerne. Når artiklerne ikke længere er "nyheder" vil stien til relaterede debatindlæg svækkes og efter nogle dage kræver det massiv indsats, før man kan danne sig et helhedsindtryk af debatten. Ergo: det, der er "udtjent" er stort set for besværligt til at lede efter. Konklusion: en værdiløs debatkonstruktion. "Værdiløs" for Kristeligt Dagblad - påstanden der beviser sig selv ved, a avisen ikke hjælper med at finde tilbage til "udtjente" debatter, medmindre man er civ.ing.informatik.
Tante Ana er ikke logget ind   Besvar med citat