Se enkelt indlæg
Gammel 24-01-2009, 15:48   #18
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Citat:
Der skal deltage min. 2000 sygedagpengemodtagere.
Der afsættes 7.500,- pr. deltager til forsøget.
Jeg undre mig over hvor meget fysioterapi, psykologhjælp,fysisk træning, kostvejledning, mestring af smerter og kroniske lidelser man kan få til den enkelte tvungende deltager for den sum...http://www.brmidtjylland.dk/sw10046.asp

Citat:
Vi er klar over, at det kan virke anstødeligt, derfor har vi tilbudt fagbevægelsen at deltage. Men projektet handler ikke om mistillid eller om at stramme skruen, siger projektleder Annette Duedal.
De ved i det mindste at det er anstødeligt...

Men hva fanden laver fagbevægelsen...som jeg kan læse det så er det kun Metal Horsens, Erik Olesen som er betænkelig og bekymret over projektet.

Han udtaler:

Citat:
Den måde, det foregår på, er absolut frastødende. Det udvikler et kynisk menneskesyn hos sagsbehandlerne. Det handler ikke om at hjælpe men om at nedbringe dagpengeudgifterne. Det er det, de bliver målt og rost for, siger han.
Det er på kanten af lovgivningen, og kan krænke retssikkerheden
3F Hedensted er medvirkende til dette latterlige forsøg med menneskeliv...

Så tænk lige over det næste gang i skal ud og se jer om efter en fagforening..

Det kan man se af denne side: http://www.horsenskom.dk/Nyheder/200...pIHorsens.aspx

Citat:
kommunens kontrakt med virksomhederne kun omfatter en forpligtelse til at gennemføre det 13 uger lange forløb og ikke til efterfølgende at ansætte den ledige.
Virksomheden Friedberg A/S i Hedensted Kommune er sikkert lykkelige.....de får jo en masse gratis arbejdskraft....og er ikke nød til at ansætte nogen af dem de modtager...

Citat:
I virksomheden Friedberg A/S er ledere og medarbejdere glade for samarbejdet med kommunen. Lagerchef Jane Eriksen fungerer både som praktisk og social mentor:
De tager sig sikkert også højt betalt for denne ydelse...

Citat:
Døende er dog undtaget
Er det bare mig eller er Claus Hjort ved at blive lidt blød her på de gamle dage...

Jeg håber da i den grad at folk kan begynde at se hvem de er og hvad regeringen har gang i...og straffer dem derefter...

Retssikkerhed er da en by i rusland!!!!!!
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat