Se enkelt indlæg
Gammel 15-01-2009, 00:11   #9
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Det er helt rigtigt hvad Zuza siger du høre ind under den ganske almindelige sygedagpenge lov og den skal du have dem igang med at behandle dig efter NU ..

Et rygte siger og lad mig understrege det er KUN et rygte (men heller safe than sorry ) at der er planer om at syge meldte flekser ikke længere skal behandles efter sygedagpengeloven så hvis din kommune har hørt det samme rygte så kan det være at de venter på den nye pensions lov hvor der kan være noget med omkring det ...

Så hvis din kommune siger de ikke ved hvilke gruppe du høre til hos så kan man få den paranoide tanke at de enten prøver at trække sagen eller at de som så mange andre kommuner ikke aner hvad de laver når det drejer sig om flekser ..

så hvis jeg var dig så ville jeg SKRIVE til dem om at du nu gerne ser at der sker noget i din sag , og at de har fortalt dig at de ikke ved pt hvilke gruppe du høre ind under , men at du VED at din sag skal behandles som sygedagpenge sag og så kan det jo ikke være så svært , og så vedlægger du den her i dit brev


Citat:
Stk. 4. Personer, der modtager ledighedsydelse efter stk. 1 og 2, bevarer ledighedsydelsen i perioder med sygdom eller barsel. Reglerne om opfølgning i forbindelse med modtagelse af dagpenge efter lov om dagpenge ved sygdom eller fødsel finder tilsvarende anvendelse.
  Besvar med citat