Se enkelt indlæg
Gammel 11-01-2009, 20:48   #1
paw thomsen
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 08-01 2009
Indlæg: 148
Styrke: 16
paw thomsen er ny på vejen
Flexjob no problemo

Hej allesammen.jeg flyttede til jylland for otte år siden, og prøvede intenst at få arbejde inden for forskellige fag.Efter mange fejlslagne forløb, kaldte min sagsbehandler mig op til et møde.Hun er den bedste sagsbehandler jeg nogensinde har haft, hun foreslog altid at man gik en tur, da man snakker bedre udenfor. Hun spurgte om ikke det var en ide med et flexjob og instillede mig til en samtale på Voksenpsykologisk kontor, hvor jeg skulle gennemgå nogle prøver.De konstaterede damp i form af koncentrations og hukommelsesbesvær, samt flere psykiske barierer og konkluderede at jeg aldrig ville kunne begå mig i et almindeligt job. Jeg fik så en flexjobbevilling, og begyndte at søge jobs med frisk mod.Efter to måneder hvor jeg kun søgte indenfor det offentlige, prøvede jeg en privat virksomhed og der var bid med det samme.Stedet var en cateringvirksomhed som hed Kokken og jomfruen, og jeg blev ansat med det samme uden prøvetid. Jeg har nu været ansat derude i fire år og er faldet godt til.Syntes lige jeg ville dele min solstrålehistorie med jer. Knus Paw
paw thomsen er ikke logget ind   Besvar med citat