Se enkelt indlæg
Gammel 08-01-2009, 14:52   #2
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Hej Annemarie og velkommen til.

Ja, der er mange huller i fleksloven.

For mig at se er det FORSKELSBEHANDLING af syge og handicappede.

Fleksere burde jo LIGESTILLES med raske, som kan få a-kasse (understøttelse) ved ledighed.

Fleksere burde OGSÅ kunne få samme takst som raske ledige og ikke "parkeres" på en discount-understøttelse.

Der burde heller ikke være forskel på, hvornår i forløbet man er tilkendt fleksjob, fordi hvis kommunerne trækker sagen i langdrag, får man kontanthjælpssats i stedet for ledighedsydelse.

Hvis du ønsker at få nogle på Borgen til at forholde sig til forskelsbehandlingen, så skal du også kontakte velfærdsministeriet, for det hører under Karen Jespersen.

Og lige nu kommer jeg i tanke om, at det OGSÅ er ALDERSDISKRIMINERENDE, da du jo ALENE pga. alder henvises til manglende forsørgelse.

Ingen andre arbejdsløse mister forsørgelse pga. alder.

Held og lykke med projektet. Det bliver interessant at følge med i. Forligspartierne bag førtidspensionsreformen skal meget snart gennemgå fleks- og førtidspensionsreformen.

Man kan læse mere om huller i fleksloven her: http://www.k10.dk/showthread.php?t=4...uller+fleksjob

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield

Sidst redigeret af zuza; 08-01-2009 kl. 14:55.
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat