Se enkelt indlæg
Gammel 15-12-2008, 13:04   #2
Trold
Banned
 
Tilmeldingsdato: 12-03 2007
Lokation: Ringsted
Indlæg: 1.564
Blog Indlæg: 2
Styrke: 0
Trold er ny på vejen
Først vil jeg da sige stort tillykke med, at du er blevet visiteret til fleks, og at den gik glat igennem.
Jeg vil så også sige tillykke med, at du har oplevet en vellykket ab.prøvning.

Citat:
Oprindeligt indsendt af 1966 Se meddelelser
Mine råd til jer er, at forhold jer positive overfor arbejdsprøvningen, og prøv at gør de ting de beder dig om, - det kommer man længst med, også selvom det føles dybt åndssvagt og uoverskueligt. Gør det, for du står langt bedre bagefter, på den måde.
Jeg har hængt i systemet i ca. 13 år, på grund af en reel (og særdeles veldokumenteret) ryglidelse, og et par andre "småting".
I starten af 2007 var jeg i arb.prøvning på et beskyttet værksted, og oplevede, at jeg blev behandlet, som om at jeg var fuld af løgn.
HVER gang jeg sagde fra, blev der stillet ? ved, om det nu også kunne være rigtigt, og var nærmest tvangsindlagt til div. kognitive samtaler, som udelukkende havde til formål, at få mig til at erkende, at mine rygsmerter var af psykisk karakter.
For nogle mdr. siden fik jeg så (langt om længe) taget mig sammen til, at begære aktindsigt.
Og sandelig om ikke min sagsbeh. havde skrevet til arb.prøvningsstedet, at det eneste jeg ville, var at få pension (jeg har ALDRIG nævnt et ord om pension), og at jeg havde søgt pension (endnu en løgn, som jeg forhåbentlig snart kan bevise), og at der IKKE er nogle somatiske forhold.

Det er fuldstændig sandt det du skriver i dit indlæg, ingen tvivl om det.
Men du vil her på K10 møde mange historier, som vidner om, at ikke alle er så heldige som du. Desværre.
Held og lykke med at finde et godt fleksjob.
Trold er ikke logget ind   Besvar med citat