Se enkelt indlæg
Gammel 04-01-2007, 23:06   #5
Helle Smith
Ved at flytte ind på K10
 
Helle Smiths avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-08 2006
Alder: 62
Indlæg: 550
Styrke: 18
Helle Smith er ny på vejen
RE: Så kom den....

Puha... efter omstruktureringen har jeg åbenbart fået ny sagsbehandler som tilsyneladende skal være med til afgørelsen, jeg kender ham ikke og har aldrig talt med ham før i eftermiddag da jeg ringede til ham, han ANEDE IKKE at han var min sagsbehandler, ej heller at jeg skulle have afgjort min sag på onsdag og han skulle være der, havde IKKE set min sag, og da han bad mig vente blev jeg smidt af og kunne i få fat på ham igen....
Det gør mig noget nervøs... Jeg ved ikke om jeg kan få mig selv til at møde op og være der når jeg ikke kender et øje, jeg bad om et møde med ham så vi i det mindste kunne hilse på hinanden men det fik jeg aldrig svar på, nu har han så fredag, mandag og tirsdag til at sætte sig ind i min sag, og det har jeg meget svært ved at se han kan nå :@ godt nok havde jeg ikke regnet med noget men håbet på omkring 50 % chance, nu tror jeg min chance er lig 0....
Jeg sendte en mail til min "gamle" sagsbehandler, om hun kunne tale med ham, evt. få lov at være med til mødet, men jeg tvivler.... Øv at skal gå og spekulerer på det hele weekenden og til på onsdag....:@
__________________
Venlig hilsen Helle
Førtidspensionist pr 1/8-2010
Helle Smith er ikke logget ind   Besvar med citat