Se enkelt indlæg
Gammel 08-12-2008, 16:31   #4
LUM
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2008
Lokation: Vesthimmerland
Indlæg: 2.623
Blog Indlæg: 2
Styrke: 19
LUM er ved at flytte ind på K10LUM er ved at flytte ind på K10
Personligt er jeg ikke til SF, de rammer stort set intet der kan føres over på noget jeg og min familie kan bruge til noget fornuftigt, det kan godt være at de siger de gør lidt (men i mine øjne siger de ikke nok) for os der er i den svage ende af befolkningen, men endnu har jeg faktisk ikke set ret meget handling, lige så hører jeg dem ikke særlig tit sige: "hør de svage" i medierne, hvor de rige og velstillede hører dem, jeg ser dem ikke kæmpe vores sag tydeligt nok.

Det parti som rammer mig og min familie (og de svage) nogen lunde ordentlige, har på andre områder meget markante holdninger som strider mine overbevisninger på et sådant plan at jeg ikke kan støtte op om dem, desuden er partiet tydeligvis ikke velkommet i DK (klart de vil passe på os svage, og klart efter som at de på mange livs spørgsmål er meget gammeldags, og foruden ikke kan blive enige om, om de skal slække på deres holdninger for at følge lidt med tiden, eller om de vil forblive uden for indflydelse)

Som tingene er vælger jeg at protestere på den for mig, eneste mulige måde, ved folketingafstemningerne stemmer jeg blankt, for dem der i partiprogrammet har bare lidt medfølelse, med vores gruppe af mennesker, siger alligevel ikke en pind når muligheden byder sig, og det kan jeg ikke bruge til noget, det er befolkningen holdning der skal ændres, før ændrer partiernes holdninger sig ikke, de flytter sig efter stemmer.

Til kommunalbestyrelses afstemningerne stemmer jeg gud forbyde det V, oven i personligt på den sidende borgemester. Det kan godt være han er V- mand, og jeg absolut ikke er enig med ham i mange ting, men der er handling bag ham, og han holder trods alt på at hans borgere skal behandles ordentligt og efter lovenes foreskrifter, også selv om at han ikke er enig i lovene, han ikke bare siger det, han gør det, og at gøre det kan jeg bruge til noget, jeg ved hvad jeg får. Oven i giver han sig tid til at lytte på selv dem mest uddankede dranker og ikke mindst diskutere med os på gulvet (ja selv dem der befinder sig i kælderen) jeg har før præsteret at rykke på hans holdning... han er ormtændt det stik modsatte gemyt af CHJ, han tror på hans borgere, og gør en indsats for såvel høj som lav.
Der til støtter han som den eneste borgemesterkandidat beredskabet, og hvis der er noget jeg brander for er det det, uden borgemesterens støtte vil vi være meget ilde stedt, vi gør så mange gode ting, ikke bare til glæde for od selv, men for borgerene ikke kun i denne kommune, men i mange kommuner, og er den helt gal, gør vi det for landet, vi tager os netop af mennesker der er blevet svage, jeg kan ikke med god samvittighed fjerne den støtte, om end jeg så absolut er uenig med borgmesteren i rigtig mange ting, men han gør så meget andet, som de fleste andre aldrig kunne drømme om at gøre, stille sig op og sælge popkorn på åben gade (uden at få så meget som 25-øre for det) eller begynde at fylde sandsække til nødstedte borgere under en stormflod, jeg gad godt se en hvilken som helst anden politiker have så meget handling i sig, på et så lavt nivo.... her er man ikke for fin, og drøner ikke rundt i en stor kæmpe bil, med næsen i sky, her er man bare en ganske alm borger, som kender enormt mange mennesker, meget mere er der ikke i ham, og det kan jeg godt lide.
LUM er ikke logget ind   Besvar med citat