Se enkelt indlæg
Gammel 30-11-2008, 12:51   #1
JRJ
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 27-11 2008
Lokation: Rebild
Alder: 58
Indlæg: 36
Styrke: 16
JRJ er ny på vejen
Tavshedspligt eller ej ??

Jeg ved ikke om det er det rigtige sted at spørge, men prøver.

Men sagen er...
Jeg går ved en anden aktør og skal i jobtræning.
Jeg sidder ved aktøren og søger adresser ved pceren, da hun kommer og fortæller i andres(kursister) påhør at min sag ikke var så god da der ikke var en afklaring på den, mener ikke hun skal fortælle noget, mens andre høre på det.
Er tavshedspligten overholdt?

Jeg var på kommunen for at tale med min sagsbehandler, men hun var til møde og da jeg ikke havde en tid, var der en der tog imod en besked om at hun skulle ringe til mig og hvad det handlede om (anden aktør). Sagsbehandleren ringe/maile til den anden aktør for at høre hvad det var og hvem jeg var da hun(sagsbehandleren) ikke kendte mig, men på den besked hun havde fået stod der aktørens navn.
Er tavshedspligten overholdt?

Jeg snakkede med aktøren, hvor jeg fortalte hende at jeg synes det var spild af tid, at køre 64km for at drikke kaffe og sidde ved en pcer, når kunne gøre det der hjemme, det var det jeg ville klage over, hun ville lave aftale om at jeg ikke behøvede at køre der ind, så spurgte hun om jeg stadig ville klage, jeg sagde til hende at nu havde jeg lagt en besked om det på kommunen så jeg blev jo nok nød til at tale med dem. Hun fortalte mig at det behøvede jeg ikke, hun kunne lige skrive det ind i sagen. Nu har jeg gået og tænkt over det her i weekenden, det vi jeg ikke finde mig i, så imorgen tager jeg på kommunen for at tale med dem, jeg kan da ikke havde en sagsbehandler som ikke kender mig.

håber på lidt svar.
JRJ er ikke logget ind   Besvar med citat