Emner: Hej med jer
Se enkelt indlæg
Gammel 29-11-2008, 13:47   #27
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Apropos - jeg tager Feks benzodiazepiner af mærket Alopam, som også har advarselstrekant. Jeg fik afvide at jeg skulle lægge mærke til hvordan de virkede på mig - da den slags netop ikke virker ens på alle!!

Advaselstrekanten signalerer agtpågivenhed, og det er derfor utrolig vigtigt at man selv lære sine begrænsinger at kende og rapporterer dem til lægen. Nogen kan køre bil - og andre kan simpelthen ikke!!
Så faktisk burde ALLE der tager den slags mecidin fortælle lægen/psykiateren om de føler sig påvirkede og/eller i stand til at køre en bil.

I Sjanns tilfælde har lægen sagt at hun IKKE må køre i bil når hun tager medicinen. Så derfor vil hun stå MEGET dårligt hvis en trafik ulykke sker - for hun er blevet oplyst af lægen om at hun IKKE må køre. En evt erstatning ville ikke kunne realiseres og en dom i sagen vil kunne udføres!!!

MAN SKAL FØLGE LÆGENS ANVISNINGER FOR AT UNDGÅ STAF!

Derfor ALTID melde tilbage til lægen om man føler man har styr på bilkørslen, eller slet og ret sidder og er desorienteret. Man skal sørge for at have dokumentationen i orden.Som sagt, nogen kan køre og andre kan ikke.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat