Emner: Hej med jer
Se enkelt indlæg
Gammel 29-11-2008, 12:18   #26
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Pia har du en ide om hvem man kan skrive til med et sådan spørgsmål, jeg syntes faktisk også at det er ret interessant at finde ud af ...

Kan godt se hvad Helenekr skriver og har også læst det før, men jeg ved også at div ting virker forskelligt på forskellige mennesker .. ved at da web begyndte at få problemer var han på vej i fleksjob hvor han skulle køre helt nye ombygget biler i million klassen til syn inden de blev leveret (drømme jobbet for alle der kan lide at køre bil )

Han mente selv at det var uansvarligt og var bange for skade andre mennesker eller biler , men her blev der af kommunen dømt pjat fordi at lægen mente at det ikke var noget problem da han i så mange år havde taget den form for medicin (i hans tilfælde viste det sig da også at være noget andet) men jeg ved at jeg selv har fået stærk smertestillende som andre ikke har haft problemer med men hvor jeg i den grad har følt mig ved siden af mig selv og ikke har været i stand til at føre bil ...

tænk hvis en borger selv mener at han bliver påvirket af medicin så han hun ikke kan føre en bil og kommune og læge så kommer frem til at jo selvfølgelig kan man det....

Ja det kunne godt nok være interessant at finde ud af hvem der så har ansvaret hvis der sker en ulykke...

Samtidig er der jo også hele kampanger igang om at man ikke må køre påvirket og politi nu også skal kigge på sådanne ting som medicin osv når de stopper en føre der ser påvirket ud...

Så det kunne nok være interessant at finde ud af hvem der afgøre om man kan føre en bil ansvarligt og hvem der i tilfælde af en ulykke har erstatningsansvaret , jeg har prøvet at finde ud af hvor vi kan stille et sådan spørgsmål (skal nok skrive til dem ) men er lige blank for hvem vi kan høre nogen ideer ?

Og nu vil jeg begive mig på min el-cykel ud i trafikken helt ufarligt for andre end mig selv (og det regner og regner og regner )
  Besvar med citat