Se enkelt indlæg
Gammel 27-11-2008, 10:50   #14
Odenseaneren
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 26-03 2008
Indlæg: 525
Styrke: 17
Odenseaneren er rigtig godt på vej
Tak tak i sødte mennesker

Er altså også helt høj endnu

Jeg kontaktede ergo (er ikke ansat af kommunen) og fik en tid allerede på onsdag hvor vi skal snakke.

Dels skal jeg vide noget om økonomi - dels skal hun lige pejle sig ind på hvad vogn vi snakker.

Men hun sagde til mig at den skulle "bygges" til mig, fordi ratstammen skulle forlænges (kan se kalenderbladene flyve, men tager en dyb indånding, den er sikkert værd at vente på )

Kan oplyse at der på Odense Kommunes hjemmeside står at sagsbehandlingstiden er 3-4 måneder + eksterne konsulenters tid.

Søgte i juli 2007 om bagagerumskran (har problemer med at løfte rollator)
ergo DF kom ultimo 2007 og testede mig. Sagde at kran ikke ville kunne løse min problemer og ansøgningen blev derfor konverteret til en bilansøgning, med opretholdelse af ansøgningsdato o4.07.07.
sommer 2008 bliver min sag sendt til PTU for afklaring af kørefærdigheder(kan klart anbefale PTU)
blev testet af PTU for 1 måned siden.
Er nu bevilliget bil og min sag sendt tilbage til ergo DF som skal finde den rette bil for mig.

Selvom kommunen skriver 3-4 måneder, kan jeg af andre historier læse, at min sag faktisk er gået rimeligt smertefrit, så det KAN lade sig gøre (også i odense)

Skal nok udsende en advarsel inden jeg bliver sluppet løs i det fynske!!!

Odenseaneren er ikke logget ind   Besvar med citat