Se enkelt indlæg
Gammel 16-11-2008, 08:27   #6
Lynge
Føler sig hjemme på K10
 
Lynges avatar
 
Tilmeldingsdato: 22-09 2008
Lokation: Viborg
Alder: 58
Indlæg: 35
Styrke: 16
Lynge er ny på vejen
Der gøres alt ude i kommunene for at der ikke skal blive for mange på sygedagpenge, min kone har lige gået på sygedagpenge i ca 3 måneder, og skulle så møde op til et kursus, som dem på sygedagpenge SKAL møde op på, så er det lige meget hvor syg man er, man skal bare komme, så skal de bare side og skrive om dem selv, om deres liv fra lille til nu det var sådan noget min sagsbehandler lavede for mig da jeg kom til skade i 2004, hun min kone hade hjemmearbejde med hjem, og jeg kunne ikke lade være at grine over det de skulle lave.
Ikke nok med de skulle arbejde hjemme men de fik sådan en USB nøgle med hjem til at gemme opgaver på, og den som hade brugt den sidst hade lagt virus på den, jeg blev så gal at jeg kørte med på kursus og fik dem til at forstå de måtte betale for min pc kom til at køre igen, Og ved i hvad de har betalt teknikker for at rep min pc 1987 kr med moms.

Jeg syntes også førhend var mange som fik ftp som ikke burde have haft den, jeg var da selv på arbejdsprøvning med nogle som slet ikke var syge nok, de kunne ikke arbejde når de var på reva men nok når de kom hjem så kunne de arbejde for andre (sort) den gang var de en fra kommunen som holdt øje med nogle af dem på kursuset, efter skolen og de fik taget en del folk som slet ikke var syge, så dem har vi også en del af jeg syntes det må være træls at være syg hvis ikke man er det, så fed er en pension nu heller ikke.
__________________
KÆRLIG HILSEN
LYNGE
Lynge er ikke logget ind   Besvar med citat