Se enkelt indlæg
Gammel 05-09-2008, 21:56   #1
kurttrold
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 29-04 2008
Alder: 65
Indlæg: 150
Styrke: 17
kurttrold er ny på vejen
Hej alle med interesse for term!
Har fået dette link tilsendt.hvori der bliver gjort oprør mod term og div hypokonder eksperter,http://kroun.ulmarweb.dk/syndrom.htm

Der er mange gode betragtninger blandt andet denne
citat

Briquet’s syndrom (listen herunder er hentet fra Birket-Smith’s PhD afhandling ved KU fra 1998) – som selv må have en snert af hypokondri siden han kan skrive:
” Blandt læger er det velkendt, at da vi læste medicin, kunne vi få det ene symptom efter det andet. Vi fik dem, hver gang vi lærte om en ny sygdom.”
Sådan har JEG personligt ikke haft det, tværtimod var der mange sygdomme som jeg glædede mig over ikke at have symptomer på!
Måske netop derfor kan jeg ikke godtage den psykiatriske opfattelse af somatisering, men må holde med Hippokrates opfattelse af at sygdomme har en naturlig årsag
… og de hyppigste sygdomsfremkaldere er og har altid været og vil formentlig altid være MIKROBER af en eller anden slags!

Sidst redigeret af Webmaster; 06-09-2008 kl. 03:28. Årsag: Ingen grund til at lave 2 indlæg lige efter hinanden...derfor er de slået sammen..brug venligst REDIGER for tilføjelser til indlæg
kurttrold er ikke logget ind   Besvar med citat