Se enkelt indlæg
Gammel 01-05-2018, 13:49   #6
sortepigen
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 19-02 2014
Lokation: Guldborgsund
Indlæg: 945
Styrke: 11
sortepigen er rigtig godt på vej
Hej , jeg kan godt forstå du er forvirret.

min mand havde en stor prop i hjertet for 1.5 år siden og fik som dig en stent.

Han mener han startede i genoptræning på sygehuset,ca. 4 uger efter proppen. de lavede cykeltest, hvor de testede kapaciteten på hjertet, hvorefter man blev indplaceret på en skala, så de kunne se hvad man kunne og skulle.

måske det er derfor du har fået besked på at vente til du er påbegyndt genoptræning? på sygehusets genoptræningshold er man overvåget så de kan holde øje med at man ikke bliver dårlig af træningen, det fandt min mand meget trygt.

så hvis du ikke er indkaldt til genoptræning endnu, så ville jeg i dit sted rykke for hvornår du skal starte genoptræning, da det er vigtigt at starte op hurtigts muligt, det fik min mand at vide.

men starte op under kontrollerede forhold, så jeg ville bestemt i dit sted lade være med selv at dyrke sport, indtil du har været i kløerne på sygehusets fysioterapeuter, som ved hvad du har været igennem og kan passe på dig.

men inden min mand startede genoptræning på sygehuset, gik vi mange ture, det er et godt sted at starte.

så jeg ville helt klart rette mig efter det sygehus og de læger, som behandlede dig da du fik blodproppen, henven dig til dem og spørg hvornår du kan forvente at blive indkaldt til genoptræning.

hvis du er medlem af hjerteforeningen ,så kan du også henvende dig til dem, de har en rådgivning parat til at guide dig .

god bedring
vh sortepigen

Sidst redigeret af sortepigen; 01-05-2018 kl. 13:54. Årsag: glemt noget
sortepigen er ikke logget ind   Besvar med citat