Se enkelt indlæg
Gammel 05-11-2015, 11:04   #89
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
@Kroner...se lige på dette indlæg http://www.k10.dk/showpost.php?p=333406&postcount=85

Det er et indlæg som består af flere forskellige indlæg....der bare er lagt sammen til et enkelt indlæg...

Kunne det tænkes at det er de indlæg du tror der er væk...

Regler siger at man ikke må lave en masse indlæg lige efter hinanden....det er med til at gøre trådene mega lange....

Når jeg støder på en bruger som har lavet to eller flere indlæg lige efter hinanden....ja så lægger jeg dem sammen til 1 enkelt indlæg...

Der bliver ikke ændret i teksten....den er som du har skrevet den....det hele står bare i et indlæg i stedet for over flere indlæg...

Er ovenstående ikke de indlæg du mangler...ja så ved jeg ikke hvad der er sket.....måske du har glemt at trykke på send knappen...

Der er IKKE blevet slettet nogle indlæg...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat