Se enkelt indlæg
Gammel 14-08-2015, 12:30   #26
påvejtiludlande
Banned
 
Tilmeldingsdato: 13-08 2015
Indlæg: 26
Styrke: 0
påvejtiludlande er ny på vejen
existere ikke??? det er da ikke unormalt at en top chef ligger omkring millionen i månedes løn.

med hensyn til længere opsigelse end overenskomst/lovgivning så er det også ganske normalt hvis man er en værsat medarbejder, du skal regne med at forlænget opsigelse gives for at give arbejdesgiver mulighed for at holde på medarbejderen
min tidligere hed f.eks 1 måned fra mig og 6 måneder fra arbejdsgiver dette pga funktionærlovgivningen, men min arbejdsgiver kunne ikke leve med at jeg kunne forsvinde på kun en måned så derfor lavede vi en gensidig forlængelse på 5 måneder, hvilket vil sige hvis han opsagde mig skulle jeg have 11 måneders opsigelse og hvis jeg sagde op skulle jeg blive i 6 måneder



Citat:
Oprindeligt indsendt af Rebecca.And Se meddelelser
Nej, der er jo heller ingen grænse for hvor meget en arbejdsgiver må give dig i løn. I teorien kan en arbejdsgiver give dig en million kr. i løn om måneden og et opsigelsesvarsel på flere år – desværre eksisterer den slags arbejdsgivere ikke.
Ingen arbejdsgiver vil give sine ansatte en længere opsigelsesperiode end hvad overenskomster/lovgivningen dikterer. Enhver arbejdsgiver vil holde sine omkostninger til personale så lavt som muligt.
påvejtiludlande er ikke logget ind   Besvar med citat