Emner: fleksjob
Se enkelt indlæg
Gammel 15-04-2015, 22:21   #7
Karina75
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 15-04 2015
Indlæg: 17
Styrke: 10
Karina75 er ny på vejen
Hej.. Jeg er pt på Q8 hvor jeg kun står for kundeekspedition og madlavning.. Løft og vareropfyldning må jeg ikk..

Jeg er 39 år ja, ikk gift men samboende med 2 børn.. Jeg var sygemeldt efter jeg måtte forlade mit job som sosu assistent i 2011 grundet ulykken.. Jeg var efterfølgende på et kursus i anlæg og gartner for at se, om det var noget andet, jeg skulle og kunne.. Jeg gennemførte en praktik på en kirkegård på 37 timer, men resulterede i en sygemelding efterfølgende grundet gener..

Jeg blev efterfølgende gravid med min søn og fødte ham i 2012 og efter barsel sygemeldt igen og videre i systemet..

Jeg fik den første virksomheds praktik med revalideringsydelse i marts 2014 med henblik på optrapning til 37 timer, endte på 16 timer og måtte stoppe, da det var meget vareropfyldning og dette var med i mine skåbehensyn, at jeg ikk måtte. Det skete meget langsomt over tid, at chefen dernede forlangte mere og mere og til sidst måtte jeg kaste håndklædet ringen og kontakte min sagsbehandler, som stoppede praktikken med øjeblikkelig virkning, da skåbehensyn ikk var tilgodeset..

Det resulterede i 2 mdrs sygemelding efterfølgende.. Jeg kom så ud på Q8, da jeg godt kan lide, at have med mennesker at gøre og er glad for den kontakt.. Der er mine skånehensyn tilgodeset, men det er også hårdt.. Jeg er ekstrem træt, når jeg kommer hjem og meget hovedpine og lændesmerter..

Derfor jeg tænker, om jeg kan prøve at gå ned i tiden igen og få en mere stabil periode. Har desværre dage, hvor jeg ikk er i stand til at kunne møde på job grundet meget smertefulde nakkehold og hovedpiner.. Det går selvfølgelig ned i lænden også, fordi jeg kompensere for smerter.. Og lænden er heller ikk god.

Men ja jeg betaler selv mine behandlinger, ved ikk hvad du mener mht at gå igennem lægen..

Nej jeg skal ikk revalideres til ny uddannelse, det er udelukket pga mine gener, men kommunen satser jo på, at jeg kan trappes op til de 37 timer frem til d. 30/9, hvor mit praktikforløb med Q8 ophører.. De kalder det her, en arbejdsprøvning - det hedder det bare ikk mere, siger de..

Efter sidste opfølgning hvor min sagsbehandler kunne se, mit timetal slet ikk følger den plan, de har lavet, der snakkede vi omkring fleksjob.. Hun sagde direkte, at hvis mine timer stagnere og ikk kommer videre, så kan man begynde at snakke fleks.. Mine lægelige papirer skulle være i orden, så havde man en god sag..

Ja jeg er meget forvirret og aner ikk en hujende fis om, hvad det er de vil.. Jeg ved bare, at min hverdag herhjemme nu er begyndt at smuldre, da jeg synes, jeg har flere og flere af de trælse dage og ikk har energi til ret meget mere, når jeg kommer hjem..

Vil gerne igang med at kunne træne lidt og dermed få bygget lidt af min muskulatur op omkring de svagheder, jeg har pådraget mig, men jeg ORKER det ikk..

Ved virkelig ikk, hvad jeg ellers skulle lave??? Håber, jeg kom hele vejen rundt Mht spørg spørgsmål

Sidst redigeret af Karina75; 15-04-2015 kl. 22:27.
Karina75 er ikke logget ind   Besvar med citat