Se enkelt indlæg
Gammel 31-01-2015, 14:14   #7
Centenary
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 29-11 2012
Indlæg: 14
Styrke: 12
Centenary er ny på vejen
Hej Peter,

Tak for dit grundige svar! Jeg kigger på linkene senere...

Men jeg kan lige svare på dine spørgsmål:

Hvor i landet bor du ca.? København

Er din vægt normal? Ja

Efter operationen og indtil nu, hvilken form for genoptræning har du modtaget? Jeg har fået halvdelen af det kommunale genoptræningstilbud, som blev afbrudt af at jeg skulle på et intensivt 3 ugers genoptræningsforløb på Montebello i Spanien. Jeg har altså fået langt mere genoptræning end anbefalet. Siden da har jeg gået til fast behandling og træning hos fysioterapeut.

Hvad har du selv betalt af disse udgifter? Jeg har ikke selv haft nogle udgifter, da jeg har vederlagsfri fysioterapi og de to genoptræningsforløb var betalt af det offentlige.

Har du nogle udfald (dropfod etc ) udover smerter? Nej

Dine rygskader, er der på nogen måde mulighed, for at de er arbejdsrelateret? Nej

Hvilke led i ryggen er stivgjort, S1 - L5 etc? Med eller uden kunstig disk S1, L5 og L4 må det være. Fra korsbenet og to hvirvler op. Med kunstige disk.

Er du afskrevet fra hospitalet?Ja, der er lavet slutnotat i august 2014. Et år efter operationen.

Bekræft at du tidligere er blevet fyret og er nu i virksomhedspraktik andet sted? Ja, jeg blev fyret fra mit arbejde i oktober 2012. Jeg er nu i virksomhedspraktik andet sted.

Din praktiserende læge er en vigtig medspiller i din sociale sag. Hvad siger denne og er denne den medicin udskrivende læge? Min praktiserende læge er virkelig god. Hun støtter mig 100% og strækker sig rigtig langt for min skyld. Jeg får intet medicin; både fordi jeg ikke er fan af medicin, og jeg har simpelthen ikke prøvet noget der virkede tilstrækkeligt til at opveje for bivirkningerne.

Bemærk at Web nævner, at alt imellem dig og kommunen foregår på skrift, hvilket er yderst vigtigt.

Hvis ikke du allerede har fuld indsigt i hvad læger og kommunen skriver om dig, skal du søge aktindsigt omgående - Jeg fik aktindsigt for lidt over et år siden, da jeg kæmpede for at få forlænget mine sygedagpenge. Det er jo lang tid siden, synes du jeg skal søge igen?

Venlig hilsen
Centenary
Centenary er ikke logget ind   Besvar med citat