Emner: Revalidering
Se enkelt indlæg
Gammel 04-12-2014, 14:57   #1
miraje
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 04-12 2014
Indlæg: 3
Styrke: 0
miraje er ny på vejen
Revalidering

Hej,
Jeg fik tilkendt revalidering sidste sommer.
Jeg er oprindeligt uddannet fysioterapeut, men pga. smerter i mine led, fik jeg revalidering.
Jeg startede på en master for derefter at kunne undervise på bacheloruddannelserne. Desværre har det vist sig, at man nu skal have en kandidat eller PhD uddannelse for at blive undervisere.
Inden for de næste 5 år, skal 50% af alle underviserne være en af de to ovenstående. Så jeg ved allerede nu, at jeg ikke kan undervise på en master. Har snakket med min sagsbehandler om det og hun informere at der jo nok vil være nogle jobs for en masteruddannet at få
Jeg har derfor overvejet at afmelde min revalidering og få en elevplads - der er nemlig flere ledige stillinger i øjeblikket.
Jeg kan ellers se frem til at blive arbejdsløs til sommer. Så min tanke er at gøre noget ved min situation allerede nu.
Mit spørgsmål er, om der er nogen der ved hvad der sker, hvis man "opsiger" sin revalidering?
Det skal siges, at jeg ikke vil opsige noget som helst før jeg har en elevplads, så det er ikke fordi kommunen skal smide flere penge efter mig.
Håber I kan hjælpe
miraje er ikke logget ind   Besvar med citat