Se enkelt indlæg
Gammel 23-11-2014, 08:11   #13
simsons
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 20-04 2013
Indlæg: 147
Blog Indlæg: 1
Styrke: 12
simsons er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Abdul Se meddelelser
Måske 5 timer/ ugen.
Jeg har lige fået fleksjob. Er der svært at finde job?
Det afhænger af hvad dine skånehensyn er, samt om du kender nogen, eller finder en som vil ansætte dig. Jeg havde selv svært ved at finde et fleksjob pga omfattende skånehensyn og jeg kendte ikke en i min nærmeste omgangskreds som kunne ansætte mig. (Med den fordel det kan være at de er mere åbne for en ansættelse).

Svar på tidligere spørgsmål i din tråd: Nej, fleksjobbere tjener ikke samme løn. En tømmer som har en løn på ca 180 kr i timen har som udgangspunkt en højere indtægt end en butiksassistent som tjener ca 120 kr i timen. Så hvis de arbejder det samme timeantal i fleksjob, vil tømmeren få en højere løn.

Men lønnen afhænger også af hvor mange timer man kan arbejde som fleksjobber. Så en tømmer og butiksassistent kan godt ende med at få det samme udbetalt, såfremt butiksassistenten har flere effektive arbejdstimer end tømmeren.

Sammenlignet med mange af brugerne på k10, har du forholdsvis hurtigt fået bevilliget fleksjob. Vil du beskrive din afklaringsprocess med kommunen siden du i foråret 2013 måtte ophøre som selvstændig?
simsons er ikke logget ind   Besvar med citat