Se enkelt indlæg
Gammel 22-10-2014, 14:59   #28
mukke
Lever på K10
 
mukkes avatar
 
Tilmeldingsdato: 30-09 2008
Lokation: Kbh.
Indlæg: 1.351
Styrke: 17
mukke er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af lyhne36 Se meddelelser
tak for svar ... ville egentlig ha kontaktet rådgiver pga det samme som du skriver resurseforløb osv..
men det er nok bedst at lade være? klogest eller? at vente til afgørelsen ?
ville gerne høres i pensionsnævnet er det en mulighed? og retter man selv henv omkring det inden afgørelse ? .
jeg har op til mødet i rehab team. været rigtig meget syg sengeliggende osv hvilke rådgiver vidste nu opdager jeg hun har udeladt noget i min sag som hun har fået jeg har afl til mig sag , og jeg har fået på skrift at det er blevet afl hvad gør jeg der kan man når sagen er overstået klage over utilstrækkelig sagsbehandling?
(Det er muligt, at dette er skrevet før. I så fald undskylder jeg):

LYHNE! Hvis det går rigtigt til, får du en skriftlig rapport fra mødet - ikke at forveksle med INDSTILLINGEN, som kommer senere.
Denne indstilling har du ret til at besvare med en parts-bemærkning, hvori du kan påpege hvad der mangler/er faktuelt forkert osv. og endda vedlægge dokumenter, som du OGSÅ vil have, at der tages stilling til.
Med indstillingen følger en frist for aflevering af partsbemærkning.
Hvis fristen er for kort, kan du aflevere partsbemærkningen ved mødet med PENSIONSTEAMET.
Den SKAL tages i betragtning inden teamet svarer!

Jeg håber, du har en bisidder, - helst en partsrepræsentant med; denne har nemlig lov til at sige noget.
Fire ører hører desuden bedre end to, - og så har du lidt autoritativt rygstød.

Sidst redigeret af mukke; 22-10-2014 kl. 15:05.
mukke er ikke logget ind   Besvar med citat