Emner: Arbejdesevene
Se enkelt indlæg
Gammel 13-06-2014, 16:40   #1
Kom
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 12-06 2014
Indlæg: 14
Blog Indlæg: 2
Styrke: 10
Kom er ny på vejen
Arbejdesevene

Hej

Jeg er meldt syg fra juni 2011, på grund af en trafik uheld. Jeg blev fyret fra mit arbejde i 2012, pga sygmelding. Jeg har været på sygdagpenge i et år.

kommunen stoppede min sygedagpenge i marts 2013. Det er langt historie, kommunen vil ikke forlænge min sygedagpenge så jeg er på min ægtefælle indkomst i mere end et år

Jeg har været til mange forskellig behandlinger ved min diskusprolaps men uden held. Selvom min tilstand er stationære, står det ikke i min journal. Lægen siger det er smerteklinkken der skal skrive min stationære tilstand. Jeg har tid hos smerteklinkken d.3/7-2014.

Jeg har været i 6 uger i jobcentre for at prøve min arbejdesevene. Jeg har været 4 timer 3 gang om ugen. Jeg har kæmpet for at klare de 6 uger.

Nu har jeg startede i en virksomhed praktik i 13 ugers period. Det er stadigvæk 12 timer om ugen.Jeg møde op hver gang selvom fleste dag kæmpe jeg med migræn og smerte. Jeg er stadigvæk selvførsøgende og det er MEGET hård.

Efter en konstellation med min læg har jeg besluttede mig at sende ansøgning af førtidspension efter paragraf 17, jeg er 39 år.

Jeg vil gøre det da min læge siger at man kan godt få kort tids FP. Dvs. man kan være førtids pensionist for nogle år og kan godt kommer på arbejdsmarked igen. Jeg er under afklaringsforløb af arbejdsevne men vil ikke hvor mange år kommer det til at tage????

Jeg vil meget gerne høre fra jer. Er det ok jeg vil spørge SB om førtidspantion ? Hvad er mine muligheder nu?

Jeg kan ikke få kontanthjælp eller a- kasse som kommunen henvise mig til. Jeg er stadigvæk syg og uden indkomst.
Jeg har virkelig prøvet at formulere mig, men der er så svært, håber i har lyst til at svar.
Kom er ikke logget ind   Besvar med citat