Se enkelt indlæg
Gammel 08-04-2014, 16:28   #11
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Hahaha Busardo har evig ret, hvor er det dog latterligt når man gør sig sammenligningen på lovligt og ikke lovligt

Jeg har en kammerat som hverken kan sidde ved rygere eller dampere, men han løber glad rundt om søerne i indre København, hvor luften er grå af smog
Og for at toppe dobbeltmoralen, så har han brændeovn i sommerhuset og har altid mindst gang i 4 stearinlys, og tæsker Europa tyndt i fly, grundet sit job
Hans biler er så til gengæld miljøvenlige LOL.

Så da jeg så videoen kom jeg til at tænke på ham!
Han er typen der netop står ukritisk og suger den store model, men skaber sig fuldstændig tosset hvis han ser en smøg eller e-cigaret

- jeg har så e-cigaretten, men har så ikke bil og benytter mig ikke af bus, brændeovn, stearinlys mm. Vi er alle sammen underlagt nogle forhold som måske ikke helt matcher vores inderste overbevisning, men det er en del af livet. Der skal være plads til alle. Har netop været hos damefrisøren og har fået ordnet hår (og er blevet noget så fin....og kemikalie BLOND!!)
Tror den blondering var værre end 40 smøger, kæderøget!!

Jeg følger altid rygeloven, men når jeg er udenfor, så damper jeg hvor det passer mig. Og har jeg lyst til at dampe indendørs, så spørger jeg ALTID om det er i orden - jeg trækker ikke bare grejet op og damper
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat