Emner: Magtmisbrug
Se enkelt indlæg
Gammel 04-06-2008, 23:11   #30
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
Hjælp. sidste nyt.
Ber efter afslag på pension, selv om yderligere afklaring. det skal så foregå hos TeamAktiv, opstart 1 time daglig, som jo er det jeg er vurderet til af reva-center 2 gange, samt speciallæge og lægeopbakning.
Men.. ugen før opstart(første samtale 24.2)29.4, modtager jeg job-plan. 15 timer om ugen , 3 timer daglig. Får mundtlig at vide at det er betingelserne elleres ingen arbejdsprøvning.
Får så ved anden samtale at vide 29.5, at høj taxi ikke kan/må ændres, uanset min tilstand. DVS at jeg skal være der 9-12 uanset helbred.
Job-planen har jeg klaget over både til nævn og kommune, har ikke skrevet under.
Nu bliver jeg så truet med at blive frataget kontanthjælpen pga at jeg IKKE samarbejder, og manglende deltagelse § 41 stk1., hvis jeg ikke skriver under.
Står ikke til rådighed, dog flyttet match gr. grundet afslaget på pensionen.(nu match 4).
men står nu(har først lige i feb, for første gang fået oplyst indplaceringen)i (LAB)Kap 2 stk 3.
Kan man det? HJÆLP!!!!

Dernæst skal jeg skrive under på aftalen om praktik, samme betingelser, dog fremgår dette ikke. Kun at jeg er gået med til 15 timer, har selv ansvar for at sige fra Helbredsmæssigt, og iøvrigt underlagt alm. arbejdssakdeforsikring. DVS at forværring af min tilstand ikke er omfattet af forsikring.? hvordan skal jeg kunne forvendte at sige fra, når jeg skal være der uanset hvad, og ikke kan tage hjem, og lægge mig?
HJÆLP!!!
Er der nogen der ved noget?
vh popiae

PS. Min pensionssag er jo først lige kommet i nævnet, så der går nok 3-5 mdr endnu.
vh popiae
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat