Se enkelt indlæg
Gammel 17-12-2013, 11:51   #8
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Nu har jeg haft denne iClear 30S i lang tid og jeg har næsten kun brugt den....da den er så god...

Efter 4 - 7 dages brug....der bliver den væske der er i lidt mørkere...faktisk en del mørkere...og den var da heller ikke lige så god som da jeg tog den i brug....det havde jeg nu heller ikke regnet med...da de jo ikke holder evigt...

Den første tank var jeg så dum at smide ud og så tage en ny i brug....men da det samme skete med den nye brænder.....ja så ville jeg prøve noget andet....

Jeg tog brænderen ud og jeg vaskede den under rigtig varmt vand...jeg lod det varme vand skylle ned over den i ret lang tid....

Jeg lod den så tørre.....og imens tog jeg en ny brænder i brug....

Her efter ca en uge....ja så sker det samme....min væske bliver en del mørkere....

Så jeg tog den brænder ud som var i brug....og så prøvede jeg at sætte den brænder i som jeg havde vasket under varmt vand...og vupti...så kørte den fint...

Lige da jeg satte den vaskede brænder i min tank....ja der satte jeg den på mit batteri og fyrede den af et par gange....så den lige kunne smide de evt belægninger der var....dette altså uden at komme væske i...

Så nu er jeg spændt på at se hvor lang tid min vasket brænder så holder....og stadig vil virke....og det skal jeg nok skrive her...

Jeg ville bare lige fortælle jer at i ikke skal smide en brænder ud....men vask den under rigtig varmt vand....for så kan den bruges igen...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat