Se enkelt indlæg
Gammel 01-12-2013, 17:59   #2
Nøgne tær
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 07-07 2013
Indlæg: 1.878
Styrke: 12
Nøgne tær er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af helenekr Se meddelelser
I 2011 gennemførte Arbejdsmarkedsstyrelsen 36 lufthavnstilsyn, men i 2012 faldt antallet til 11, og i de første ni måneder af 2013 er der kun foretaget 6 tilsyn. Målet er ellers 25 tilsyn om året.
Hvis det er fordi der skal spares, så her jeg en ide...

-Fyr de medarbejdere der skulle gennemføre kontrollerne de får alligevel for meget i løn.
-Ansæt nogle selvhøjtidlige nyuddannede akademikere (dem der ikke tager hvilket som helst job) i "løntilskudsjob".

Stil de "nye" "medarbejdere" i lufthavnen sommeren over.

Citat:
Og jeg har oplevet lufthavnstilsyn før. Møg ubehageligt. Selvom jeg ikke bifalder socialt bedrageri, så stikker det sgu i hjertet alligevel - forrige gang var det en Mor med to børn der blev taget....og børnene var desværre i en alder hvor de godt kunne forstå hvad der skete.
Jeg kan virkelig ikke have ondt af nogen, og synes at det er en fryd at se det ske, til skræk og advarsel for andre... at det så er en mor, ja der kan man så tænke lidt over hvad hun er ved at lære videre til sine børn.

Det der stikker mig i hjertet i lufthavnen (som er helt lovligt) er når Tyrkiske bedstemødre ofte meget meget gamle og ofte meget demente bliver sat alene på et fly med en enkeltbillet (det er billigere at transportere dem mens de er i live).
Når jeg ser det er jeg ved at tude !
Nøgne tær er ikke logget ind   Besvar med citat